پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228325
ايران قهرمان سومين دوره کشتي فرنگي جام يادگار امام(ره) شد
تاریخ انتشار : 1396/04/10 07:35:39
نمایش : 1547
تيم کشتي فرنگي نوجوانان ايران (الف) با شکست آذربايجان به مقام نخست و عنوان قهرماني پيکارهاي بين‌المللي کشتي فرنگي جام يادگار امام(ره) دست يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ديدار نهايي رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) در سالن دو هزار نفري مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم بين تيم‌هاي ملي کشتي فرنگي ايران (الف)‌ و آذربايجان به انجام رسيد و در پايان اين تيم ايران بود که با شکست مقتدرانه حريف خود به مقام قهرماني دست يافت.

اين در حالي است که تيم کشتي فرنگي ايران (الف) يکي از تيم‌هاي حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتي بود که در نخستين مسابقه خود با نتيجه 8 بر 2 تيم ايران (ب)‌ را مغلوب کرد، سپس تيم ملي کشتي فرنگي گرجستان را با حساب 10 بر صفر شکست داد و با برتري مقابل ديگر رقباي هم‌‌گروه خود به عنوان صدرنشين به نيمه نهايي رسيد.

تيم ملي کشتي فرنگي آذربايجان نيز در گروه چهارم مرحله مقدماتي حضور داشت و با کسب رتبه نخست اين گروه بالاتر از ديگر حريفان، به عنوان صدرنشين به نيمه نهايي راه پيدا کرد و در اين مرحله با شکست 6 بر 4 تيم کشتي فرنگي ترکيه مجوز حضور در ديدار نهايي را به دست آورد.

تيم ملي کشتي فرنگي نوجوانان (الف) ايران نيز در نيمه نهايي برابر تيم ملي ارمنستان به ميدان رفت و با حساب 9 بر يک حريف خود را شکست داد تا در ديدار نهايي با ترکيب سجاد عباس‌پور، ايمان محمدي، اميرحسين خوانساري، اميد آرامي، عباس چناني، محمد ناقوسي، محمدمهدي هداوند، محمدمهدي خوشبخت، حامد عبدولي و وحيد دادخواه در 10 وزن برابر تيم ملي نوجوانان آذربايجان قرار گيرد.

اين در حالي است که در ترکيب تيم ملي کشتي فرنگي آذربايجان نيز قربان قربان‌اف، حسرت جعفراف، زانور علي‌اف، عسگر عليزاده، حسن محمدي، وفادار جعفراف، اکسيم ايمان‌زاده، فيکرت واليبوف، بهروز هازيف و سنخان محمداف مقابل کشتي‌گيران ايران به ميدان رفتند.

در پايان رقابت کشتي‌گيران تيم‌هاي ملي ايران (الف)‌ و آذربايجان در حضور تماشاگران پر تعداد حاضر در سالن دو هزار نفري شهيد حيدريان قم و ميهمانان ويژه حاضر در سالن، اين تيم ملي ايران بود که با حساب 7 بر 3 تيم ملي آذربايجان را برد و قهرماني در سومين دوره پيکارهاي بين‌المللي کشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) قم را جشن گرفت.

دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html